Župné voľby 2017 Politické Kauzy Hlasovania v NRSR Politické Dianie Pridať kauzu Koho voliť Kontakt


SMER dal televíziam vyše 6 miliónov EUR (180 000 000 SKK) na reklamu


Smer

6 000 000€

02/2016





Ministerstvo dopravy koncom januára podpísalo tri zmluvy: s televíziou JOJ, Markíza a TA3 na vysielanie ďalšieho kola tzv. euroreklamy, kde sa propaguje využívanie eurofondov.

Najviac získa JOJ Group /vlastnená finančnou skupinou J&T/, ktorá podpísala zákazku na 2,76 miliónov, Markíza-Slovakia/vlastnená osobami okolo Ukrajinského miliardára Kolomojského - ktoré sú zapojené aj v ťažbe bridlicového plynu na východe SR/ na 2,4 milióna, ktorá bude reklamu vysielať na Markíza, Doma a Dajto, a s TA3 /vlastnená mecenášom SMERu - Kmotríkom/ na 1,1 milióna eur. Ide o promo spoty, ktoré majú pripomínať, čo všetko sa postavilo v rámci dopravy z európskych peňazí. Reklama sa má vysielať od februára do jesene.

Dzurinda s Ficom: Zachráňme Markízu:







Teraz sa tu načŕta otázka, či si tými peniazmi SMER nekupuje média v SR. A či takéto niečo nie je plytvaním Eurofondov, kedže priamo sú podporované vysokozárobkové súkromné sektory.....





http://www.omediach.com/reklama/item/8061-urad-vlady-si-objednal-na-markize-joj-ta3-pred-volbami-reklamu-za-miliony