Župné voľby 2017 Politické Kauzy Hlasovania v NRSR Politické Dianie Pridať kauzu Koho voliť Kontakt


Orientácia len na automobilový priemysel je deštrukciou Slovenska


Smer

08/2016





Vo svete je odhadom viac aút ako ľudí. O čom mnoho ľudí nevie je fakt, že miliardy aút stojá od výroby na rôznych poliach a plochách nevyužité.






http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/4092-pohrebiste-aut-kde-konci-miliony-neprodanych-kusu
https://www.google.com/maps/@51.4891829,-2.7182249,1003m/data=!3m1!1e3

Tieto autá vyrobcovia pod cenu nepredávajú, kedže by sa nekupovali nové. Rozumný dôvod, prečo sa autá vyrábajú na skladovanie je nepochopiteľný. Výroba aút vyčerpáva prírodu o ťažbu nerastných surovín a mnohých kovov, ktoré majú ostať v prírode a uvoľňovať sa do podzemnej vody a tou dostávať do tela človeka a prospešne naň pôsobiť. Takto tieto suroviny narúšajú prírodu a stoja na miestách, ktoré mohli byť napríklad použité na poľnohospodárstvo.

Tento rok sa riešila kauza Volkswagen a naftové motory a najmä nemecká vláda sa pokúsila a pokúša o zákaz vstupu aút s naftovým motorom do mnohých nemeckých miest. Ekologický argument a znečisťovanie prírody s tým logicky nemôže súvisieť, kedže podstatne neekologickejšie je vyrábanie aút na sklad a následný rozpad voľne v prírode. A jediný rozumný dôvod, prečo sa snažili obmedziť tieto naftové motory môže byť ten, že by naštartovali predaj a znížili počet aút na sklade. Kedže môžme predpokladať, že naftových aút je v obehu viac a taktiež ich životnosť je v mnohých prípadoch aj 3x dlhšia ako v prípade benzinového auta a to nie je výhodné pre kapitalistický trhový mechanizmus.

Vsetci politici počnúc Dzurindom Slovensko nazývali Detroitom. Možno mali pravdu s tým, že ostaneme podobnou hladovou dolinou akou je dnes Detroit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Decline_of_Detroit

Detroitu poklesla populácia od roku 1950 takmer trojnásobne. V roku 2013 vyhlásili najväčší bankrot zo všetkých amerických miest. Kriminalita tam je jedna z najväčších v USA.

Vyjadrenia Dzrurindu o Slovensku ako o Európskom Detroite:
https://www.mzv.sk/cestovanie_a_konzularne_info/detail/-/asset_publisher/Iw1ppvnScIPx/content/-historii-sa-musime-pozriet-do-oci-clanok-ministra-zahranicnych-veci-sr-m-dzurindu-vo-frankfurter-allgemeine-zeitung

Ficové slová:
Negatívne dopady hospodárskej krízy môže okrem ozdravovania verejných financií zmierniť aj podpora pilierov ekonomiky, akými sú oceliarstvo a výroba automobilov.
http://www.topky.sk/cl/100535/1355066/Zmiernit-dopady-krizy-moze-oceliarstvo-a-automobilovy-priemysel--tvrdi-Fico
http://pavolkaplan.blog.pravda.sk/2015/08/13/krehka-orientacia-slovenska-na-automobilovy-priemysel-dalej-prehlbi-chudobu/

Slovenská vláda však neuvažuje a obrovskými peniazmi dotuje megakoncerny vyrabajúce autá na Slovensku, často na najúrodnejších pôdach. Orientácia len na automobilový priemysel ako pilier ekonomiky je nesmierná blbosť. Obzvlášť s ekonomickým rastom Číny, ktorá v súčasnosti je najväčším výrobcom aút na svete a neustále zväčšuje výrobu a oblasti predaja. Taktiež Čína prijíma zákony, ktoré umožňujú v Číne predaj aút len tam vyrobených a europskí výrobcovia tam musia mať výrobne, ak tam autá chcú predávať. Dovoz aút do Číny je výrazne obmedzený. Toto skôr, či neskôr bude viesť k nutnému znižovaniu potreby výroby automobilov na Slovensku a hromadnému prepúšťaniu. Ľudia celý život pracujúci v automobilovom priemysle budú mať problém nájsť si inú prácu, budú mať problém so splácaním hypoték. A tým, že bude množstvo nezamestnaných poklesne cena za prácu a to bude začiatok biedy na Slovensku.
Je najvyšší čas začať podporovať slovenských podnikateľov a firmy. Im dávať daňové a iné úľavy a nie zahraničným firmám a megakoncernom. A tým diverzifikovať priemysel a ekonomiku Slovenska a predísť vzniku hladových dolín


http://www.stoplusjednicka.cz/zaplava-novych-aut-nikdo-je-nechce