Župné voľby 2017 Politické Kauzy Hlasovania v NRSR Politické Dianie Pridať kauzu Koho voliť Kontakt


Dialnice staviame 2x drahšie ako v Nórsku, na čele NDS tunelári a podvodnici


Most - Híd , Slovenská Národná Strana , Smer , Ľudová Strana Naše Slovensko

0€

12/2016





Marek Belák, odborný asistent poslanca Uhríka (Kotleba- ĽS NS) porovnáva náklady na stavbu tunelov v Nórsku a na Slovensko a prináša šokujúce informácie. Staviame dvakrát drahšie než bohatí Nóri. Zároveň poukazuje na konflikt záujmov v Národnej diaľničnej spoločnosti, v ktorej bugárovci údajne dosadili svojich ľudí na riaditeľské posty z tunelárskych spoločností.

Keď nastúpil Bugárov poskok Érsek na post ministra dopravy, hneď som upozorňoval, že skôr bude diaľnica do Šamorína, než tankodrom z Martina do Turčianskych Teplíc. To som ešte netušil, že aj iné úseky na severe Slovenska postihnú záhadné úkazy.
Tento týždeň nový riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti Juraj Valent do kamery smutne hlásil, že z Martina do Žiliny sa v horách objavili nepredvídané geologické nálezy.

Pánko, ktorý sa hneď po nástupe do funkcie zviditeľnil zákazom zverejňovať zmluvy, len tak z brucha odhadol natiahnutie výstavbu úseku Lietavská Lúčka – Dubná Skala (6 kilometrov diaľnice + 7,5 kilometrov tunela Višňové) o ďalšie 2 roky!

Keby v tej chvíli stáli pri ňom všetci martinskí nahnevaní vodiči, nezachránila by ho ani tá reflexná vestička, ani všetci svätí. A keby nebodaj prezradil, že k plánovaným 410 miliónom bude tunelár Miroslav Remeta a jeho Taliani z Impregilo pýtať ďalšiu stovečku, vŕtal by do skaly nie diamantovým, ale svojim vlastným rypákom.

Výpis z orsr Juraj Valent:



Ak by vám ešte stále nedochádzalo, prečo sa „veľa tektonických porúch a zlomov a nehomogénne prostredie“ neobjavili v Nórsku, ale na Slovensku, stačí si uvedomiť, že v Národnej diaľničnej spoločnosti pracuje aj nový investičný riaditeľ. Volá sa Ladislav Dudáš, zodpovedá sa výstavbu diaľnic na Slovenku a ešte vlani pracoval vo firme Dúha tunelára Miroslava Remetu.
A prečo spomínam práve Nórsko? V roku 2013 tam žilinská stavebná firma TuCon začala práce na výstavbe dosiaľ najdlhšieho podmorského cestného tunela na svete. Je dlhý 14,3 kilometra a povedie v hĺbke 290 metrov pod hladinou v extrémne nevhodných geologických podmienkach. Diaľnica bude pokračovať ďalším podmorským 5,5 kilometrovým tunelom. Celý projekt s dvomi tunelmi dokončia v roku 2019 a bude stáť pre nás smiešnych 753 miliónov eur.


Miroslav Remeta

Miroslav Remeta, ktorý by v súťažiach sympatie neuspel zázračným spôsobom si vyberá ako svoje partnerky modelky a iné krásky:

Alebo z peňazi predražených zákaziek, ktoré získava od nás? daňových poplatníkov?


Nahrubo prepočítané, u nás 1 km staviame dvakrát drahšie než v „chudobnom" Nórsku a o termínoch radšej nehovorme. Prvý základný kameň tunela Višňové poklepal Mečiar v máji 1998. Druhý Fico pred voľbami 2010.

Neschopnosť a spupnosť manažérov z radov sociálnych debokratov a ich príveskov už netreba komentovať. Ako však priznali agentúry IVO a Focus, tretina Slovákov vo veku 18-39 rokov už nie je ochotná donekonečna počúvať sľuby štandardných politikov a je odhodlaná voliť radikálov.



http://alternativnacesta.blogspot.sk/2016/12/asistent-kotlebovho-poslanca-odhaluje.html
http://www.orsr.sk/hladaj_osoba.asp?PR=Valent&MENO=Juraj&SID=0&T=f0&R=1
https://www.cas.sk/clanok/448808/riaditel-nds-zakazal-zverejnovat-zmluvy-co-je-povinne-co-skryva-sef-dialniciarov/
https://dennikn.sk/604247/ersek-podpisal-na-kysuciach-dialnicu-drahu-ako-tunel-podozrenie-z-kartelu-ho-nerusi-lebo-sutaz-nikto-nenapadol/